gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'AW-11071295654/6gU_CL-o0dsYEKahmp8p'}); function gtag_report_conversion(url) { var callback = function () { if (typeof(url) != 'undefined') { window.location = url; } }; gtag('event', 'conversion', { 'send_to': 'AW-11071295654/f_2LCPuq09sYEKahmp8p', 'event_callback': callback }); return false; } gtag('event', 'conversion', { 'send_to': 'AW-11071295654/A3AhCNG46JAZEKahmp8p', 'transaction_id': '' });

Wypełniając i wysyłając formularz zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Smart Kids Wojciech Mickiewicz.

Dane są potrzebne do realizacji umowy dotyczących zajęć.

Nie wysyłaj formularza, jeżeli nie zgadzasz się na przetwarzanie danych  potrzebnych do realizacji umowy.

ZAPISZ DZIECKO NA GORDONKI

Gdzie się znajdujemy?

 

 ul. Orzeszkowej 32 lok.409

 Białystok

Wypełnij formularz poniżej lub zadzwoń tel.607-988-776 

 

( odpowiedzi ode mnie czasem lądują w SPAMIE, więc tam też warto zajrzeć)

 

W czasie zajęć:

 

  •  rozwijamy zdolności muzyczne (rozwijamy  słuch melodyczny

 

oraz poczucie rytmu)

 

  •  przygotowujemy do czystego śpiewania i grania na instrumencie

 

  • stawiamy na indywidualizację  małe grupy do 10 osób

 

 

 

Zajęcia prowadzimy w sposób niedyrektywny i przyjazny dziecku.

 

Można się zapisać w każdej chwili (jeżeli będą miejsca)

 

 

Zajęcia trwają:

 

dzieci  0 - 4 lata  30 minut, koszt 35 zł,

 

dzieci  4 - 5 lat    35 minut, koszt 35 zł,

 

Zajęcia odbywają się raz w tygodniu.

 

 

Jednorazowe wejście "na próbę" 35 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Twój e-mail:
Imię i nazwisko dziecka
Wiek dziecka
Imię i nazwisko opiekuna
Numer telefonu do kontaktu
Preferowany dzień i godzina zajęć
Informacje dodatkowe
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Zapisz dziecko na zajęcia

ZNAJDŹ MNIE

W SOCIAL MEDIA

Osoba prowadząca Gordonki pozuje do zdjęcia z szeroko otwartym miechem

Wojciech Mickiewicz, magister sztuki, certyfikowany członek Polskiego Towarzystwa im.Edwina E.Gordona. Absolwent Uniwersytetu Muzycznego.

Specjalizuję się w kierowaniu edukacją muzyczną niemowląt i małych dzieci.

Doświadczenie zbierałem między innymi podczas wieloletniej pracy w żłobkach, przedszkolach i szkołach. W sumie kilka tysięcy godzin praktyki zebranej podczas ponad 15 lat pracy także za granicą. Praktyki odbywałem również  w  Szwecji w  Molndal.

 

Kto prowadzi zajęcia?

ZAPISZ DZIECKO NA ZAJĘCIA

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Jedno jajko chowa się za gitarą ułożoną pionowo, nad drugim jajkiem powiewają kolorowe nuty
Czerwone, różowe, niebieskie, zielone marakasy leżą na jakiejś powierzchni
Rysunek 4 uśmiechniętych dzieci, które wychylają głowy zza bębna

Dlaczego akurat te zajęcia

dla dzieci? Gordonki

Rysunek - szary ptaszek trzyma mikrofon
Logo facebooka symbolizujące możliwość dostępu do prywatnej grupy
Bum bum rurki ustawione od najmniejszej do największej

Dostęp do facebookowej grupy dla uczestników.

Dziecko ma możliwość zapoznania się z instrumentami muzycznymi i ich brzmieniem. Gitara, akordeon, ukulele, keyboard, bęben djembe, bum bum rurki.

 

Możesz sprawdzić obecne  uzdolnienia muzyczne swojego dziecka testem E.E. Gordona - Średnia Miara Słuchu Muzycznego

oraz testem Audie

Małe grupy - maksymalnie 10 dzieci.

Indywidualne podejście do każdego dziecka.

Bawimy się muzyką stosując chustę animacyjną, kolorowe piłeczki, tunel animacyjny, szarfy, woreczki, kolorowe kostki itp.

Niemowlę leży na brzuchu, otwiera buzię, ma na głowie kolorową chustkę

Śpiewamy używając sylab przyjaznych dziecku: bam,pam, jam..., i przez to dziecko może w pełni zanurzyć się w muzyce

Dwoje dzieci skacze, jedno staje na głowie

Ruszamy się do  rytmu muzyki.To właśnie przez ruch kształci się orientację i pamięć

Ograniczamy mowę do minimum

 Wykonujemy śpiewanki i rytmiczanki, budując

w ten sposób słownik muzyczny w głowie dziecka. Słownik ten jest fundamentem improwizacji i twórczości

Kolorowy rysunek ptaszka na gałęzi śpiewającego, nad jego dziobem dwie muzyczne ósemki

Jak wyglądają zajęcia gordonowskie - Gordonki

Nie ma znaczenia, czy dziecko ma  5, 4 ,3, 2 lata, rok, czy kilka miesięcy. Podczas zajęć zobaczysz wyniki 50 lat badań na temat, jak najlepiej uczyć dziecko muzyki i jaki jest jej wpływ na inne obszary rozwoju, takie jak rozwój mowy, uczenie się języków, czy zdolności matematyczne.

Jak to zrobić ? Dowiesz się na zajęciach.

Dobrze prowadzone zajęcia muzyczne dają niesamowite wyniki. Dziecko ma możliwość naturalnej nauki, a właściwie samo się uczy nawet o tym nie wiedząc .

Nauczy się czysto śpiewać, będzie miało ułatwioną drogę do nauki gry na instrumencie.

 

 

Gordonki - uśmiechnięty mężczyzna w niebieskiej koszuli na zdjęciu z profilu

Większość rodziców nie wykorzystuje muzycznego potencjału swoich dzieci. Ale właśnie Ty możesz ten potencjał wykorzystać

Zajęcia dla dzieci rozwijające zdolności muzyczne. Gordonki.

Akademia Małego Muzyka

  Według Edwina E.Gordona dziecko nigdy nie ma wyższego poziomu uzdolnień muzycznych, niż w chwili narodzin. Od tego momentu poziom tych uzdolnień zaczyna spadać. O ile nie ma możliwości przekroczenia urodzeniowych uzdolnień, o tyle poprzez przemyślane, sekwencyjne i celowe działania, możemy w ich kierunku podążać.

 

 

  Zajęcia umuzykalniające mają na celu wydobycie indywidualnego potencjału dziecka w czasie, kiedy będzie na to gotowe. Ważne! Im szybciej zaczniemy umuzykalnianie dziecka, tym łatwiej i prędzej będzie ono podążać w kierunku swoich optymalnych uzdolnień.

 

 

  W wieku 9 lat uzdolnienia muzyczne stabilizują się i więcej już nie jesteśmy w stanie ich rozwinąć.

 

 

  Na zajęciach przede wszystkim słuchamy i śpiewamy w różnych skalach i rytmach, śpiewanki i rytmiczanki najczęściej bez słów, używając tylko sylab. Rodziców również zachęcam do aktywnego uczestnictwa

w zajęciach.

 

 

  Wasza pomoc, jeżeli wasze dzieci są jeszcze niemowlakami będzie nie do przecenienia!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeżeli zadawaliście sobie pytania:

 

- czy warto umuzykalniać dziecko?

- czy uczyć dziecko, a może sprawiać ,żeby samo się uczyło poprzez     zabawę?

- czy muzyka może mieć wpływ na inne dziedziny nauki?

  to te zajęcia są jak najbardziej dla Was.

 

Zajęcia umuzykalniające według teorii E. Gordona są także dla osób:

 

- otwartych na innowacyjne lecz sprawdzone teorie nauczania

- mających świadomość roli muzyki i jej tworzenia w życiu człowieka

- mających świadomość tego, że dziecko się uczy najlepiej przez zabawę

- potrafiących wsłuchać się w naturalne potrzeby dziecka

 

Celem zajęć nie jest wykształcenie geniuszy, lecz wydobycie z dziecka tego , co ma najlepsze, jego optymalnego potencjału.

 

Dla kogo te zajęcia nie są przeznaczone ?

 

- dla osób nastawionych na natychmiastowy sukces

- dla osób, które preferują klasyczne, szkolne metody nauczania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na czym polegają zajęcia?

 

- ruch – muzyka nie może istnieć bez ruchu ciała, prowadzący proponuje ruch, a rodzice wraz z dziećmi naśladują go. Wykorzystujemy tu naturalną zdolność poruszania się, bez korygowania ruchów, każdy porusza się, jak potrafi, poruszając się wraz z dzieckiem staramy się włączyć całe ciało, nie poruszamy rękoma dziecka

 

- śpiewanie w różnorodnych skalach i rytmizowanie w urozmaiconych rytmach, najlepiej bez słów – ograniczamy śpiewanie piosenek z tekstem do minimum, tak aby dziecko mogło się skoncentrować tylko na melodii lub rytmie, a to nauczy je śpiewać czysto

 

- improwizacja – według E.Gordona nie ma dobrych lub złych improwizacji, są za to pochwały i zachęcanie do dalszych prób

 

- właściwa osoba kierująca – E. Gordon podkreśla, że nie jest to nauczyciel, a właśnie osoba kierująca znająca dokładnie teorię uczenia się. Dziecko niejako samo się uczy

 

- kolejność uczenia się ( sekwencyjność) – ważne jest , aby nie wymagać od dziecka tego, na co 

jeszcze nie jest gotowe